شرکت ایمن کار در ارتفاع

شرکت ایمن کار در ارتفاع

کار در ارتفاع تهران مجری نمای ساختمان بدون داربست ، پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان، نماشویی واتر جت و سند بلاست ، بند کشی در ارتفاع و اننجام کلیه امور در ارتفاع
شرکت ایمن کار در ارتفاع

شرکت ایمن کار در ارتفاع

کار در ارتفاع تهران مجری نمای ساختمان بدون داربست ، پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان، نماشویی واتر جت و سند بلاست ، بند کشی در ارتفاع و اننجام کلیه امور در ارتفاع

درباره ایمن کار در ارتفاع تهران ... توضیحی در مورد نحوه انجام کار


کار در ارتفاع

دسترسی با طناب و کار در ارتفاع در لغت خطر و عدم ایمنی را در ذهــن تــداعــی میکـنـد ، اما در واقعیت اگر از روش دسترسی با طناب برای حـضـور و کار در ارتفاع استفاده شود ، ایمن ترین روشی که انسان تا کنون برای کاردرارتفاع بکار گرفته است را مدنظر قرار داده ایم . در واقع با سیستم دسترسی با طناب ، ایمنی بخش جدانشدنی کاردرارتفاع میباشد ، این یک واقعیت است که آمار ها و سابقه کار در ارتفاع درسالیان گذشته بیان میکند .

تمامی پروژه های کار درارتفاع که از این روش و از پرسنل آموزش دیده شرکت کار در ارتفاع تهران استفاده کرده اند، از ایمنی بسیار بالا ، سرعت در کار و بصرفه بودن هزینه کار درارتفاع بهره مند گشته اند. به جرات میتوان گفت تمامی خدمات کار در ارتفاع با نظام شرکت کار در ارتفاع تهران و سیستم دسترسی با طناب امکان پذیر و عملی میباشند و کار درارتفاع را در دنیای امروز به یکی از مشاغل ایمن و دقیق تبدیل کرده است.


دسته بندی خدمات دسترسی با طناب:

- جوشکاری در ارتفاع

- NDT بازرسی جوش درارتفاع

- خدمات دکل مخابراتی و برق

- کار و ایمنی در فضای بسته

- شتشوی نما و سطوح در ارتفاع

- رنگ آمیزی ونقاشی سطوح در ارتفاع

- پیچ و رول پلاک در ارتفاع

- آب بندی و عایق کاری در ارتفاع

- جرم گیری و سندبلاست در ارتفاع

- نصب و اتصالات صنعتی در ارتفاع

- بالا کشی بار و سازه صنعتی

- ایمنی زمین شناسی وجفرافیای

- عکاسی و فیلمبرادی در ار تفاع

- هرس درختان



جوشکاری یکی از روشهای اتصال می باشد ، هدف آن اتصال دایمی مواد مهندسی (فلز، سرامیک، پلیمر، کامپوزیت) به یکدیگر است .

اغلب سازه ها در صنعت از قطعات مختلف ریختگی ، آهنگری شده ، نورد شده و ... تشکیل شده اند که با روش های گوناگون به یکدیگر متصل می شوند.

یکی از خطرات عمده در بخش جوشکاری در صنعت ، جوشکاری در ارتفاع و سازه های فضایی و یا اتصال سازه ای به سازه دیگر در مکانی مرتفع یا غیر ایمن میباشد و متاسفانه اینگونه جا افتاده است که یک جوشکار نباید از ارتفاع غیر ایمن بترسد!!

برای جوشکاری درارتفاع ایمن ترین راه کار، سیستم دسترسی با طناب میباشد ، که سرعت و ایمنی چشمگیری درجوشکاری ایحاد میکند و این موضوع باعث دقت عمل درانواع جوشکاری میگردد.


در بسیاری از پروژه ها برای  کارفرمایان این موضوع اهمیت بالایی دارد که تکنسینها و متخصصین همان پروژه یرای انجام کاری تخصصی به یک نقطه غیر قابل دسترسی ، دسترسی پیدا کنندو سوال اصلی این است که : آیا نفرات آموزش ندیده  که نمیتوانند با تجهیزات دسترسی با طناب کار کنند آیا متوانند در نقطه یا مکانی خاص با اینسیستم (دسترسی با طناب)  به صورت کاملا ایمن مشغول به فعالیت خود شوند، جواب  مثبت است .

یکی از خدمات گسترده دسترسی با طناب جابه جایی و انتقال متخصصین و تکنسینهای آموزش ندیده  به صورت کاملا ایمن در اسرع وقت میباشد، به صورتی که شخصبه عنوان یک بار ثابت درهر نوع محور حرکتی توسط تیم ایمن سازی نفر توانایی جابه جایی دارد.


روش دسترسی با طناب در زمینه شستشوی نمای ساختمان امروزه بسیار به چشم میخورد و متاسفانه چون ظاهرا تخصصی را طلب نمیکند  میتواند ذهنیتی را در میان عوام رایج گرداند که هر شخصی که توانایی فرود با طناب را دارد میتواند خدمات کار درارتفاع و شستشوی نما و سطوح را ارائه دهد در صورتی که اصول کاری دسترسی صنعتی با طناب بسیار متفاوت میباشد و آموزش و تخصص خود را میطلبد و مبحث شناخت خانواده موادهای شوینده بسیار تخصصی و کاملا مجزا از روش و نحوه دسترسی میباشد.
روش دسترسی با طناب در صنعت کاملا ایمن است و از بالاترین رتبه در قیاس سرعت و ایمنی با دیگر روشهای دسترسی قرار گرفته است . تکنسینهای آموزش دیده شستشوی نما در شرکت با کارت شناسایی و مدرک بین المللی معتبر آماده ارایه خدمات به کارفرمایان  محترم طبق قوانین بروز دنیا میباشند . 

کار فرمای محترم به خاطر داشته باشید مجوز بین المللی و بیمه عملکرد پیمانکار شما ضمانتی بر کیفیت عملکرد قانونمند و صحیح وی میباشد.


از یک تــکه سنگ نمای ساخـتـمان گـرفـتـه تا سطـوح صـنـعـتـی بزرگ همه نیاز یه تثبیت دارند و یکی از راه حل ها پیچ رول پلاک میباشد ، با روش دسترسی با طناب این حضور برای انجام رول پلاک بسیار ایمن تر و سریعتر انجام میگرد.

تکنسین های شرکت کار در ارتفاع تهران تجربه و آمادگی اجرای هرگونه پروژه صنعتی پیچ و رول پلاک را دارا میباشند.



یکی از خدماتی که در صنعت با روش دسترسی با طناب تغییر چشمگیری داشت نقاشی و کـنـیـتکس و بطور کلی زیر مـجموعه رنگ آمیزی بود و این تغییر به علت باز بودن آسان بودن دسـتـرسی درمـحلهای گـونـاگـون میباشد که کارهای موردی را بسیار سرعت بخشیده است.

تیمهای دسترسی باطناب شرکت کار در ارتفاع تهران آمـادگـی هـرگونه رنـگ آمـیـزی و نـقـاشی در انواع سطوح با استانداردهای مختلف را دارا میباشند.



اتصالات صنعتی در سازه های مرتفع صنعتی یکی ازبخشهای مهم درسایتها و پروژه های صنعتی و ساختمانی میباشد.  

 روش اتصال و بازرسی ، آن خود موضوعی قابل بحث میباشد ، چراکه دسترسی ایمن به ابنگونه مناطق معمولا دردسرساز است و داربست و جرثقیل کارآمدی لازم را نداشته است و هزینه زیادی را سربار می کند . سیستم دسترسی با طناب به آسانی با حداکثر ایمنی و قیمتی به صرفه ، این مهم را امکان پذیر میکند.از جمله شاخه های اتصالات صنعتی درارتفاع میتوان به خدمات زیر اشاره داشت : 

- نصب و را اندازی سکوهای متحرک درسازه های صنعتی

- استقرار پایه های سازه

- آچار کشی و بستن مهره های سازه فضایی

-جوشکاری و برشکاری سازه در ارتفاع



شاید دور از ذهن باشد ، اما بهترین راه دسترسی ، آفت زدایی و هرس درختان با سیستم دسترسی با طناب میباشد.

باروش دسترسی با طناب هرس و آفت زدایی درختان  به مراتب سریعتر و امکان پذیرتر میباشد و به راحتی میتوان به صورت کاملا کنترل شده و بدون هیچ سقوط و خسارتی تکه های بزرگ بدنه درخت را به سمت زمین انتقال داد و به تمامی مناطق درخت دسترسی پبدا کرد.


عکاسی ، تصویر برداری ،نورپردازی ، فیلم برداری و جلوه های ویژه پرواز (کروماکی) در شرایط سخت و مرتفع و غیر ایمن  مشکلی است که در بسیاری از پروژه های

 سینمای و تبلیغاتی پیش رو میباشد ، راه حلی که تا کنون به درستی جوابگوی این نیاز بود ، تکنیکهای دسترسی با طناب است. 

سیستمهای ریگینگ که یکی از شاخه های دسترسی با طناب میباشد ، در صنعت امروز تصویر برداری و فیلم برداری به شدت مورد استفاده قرار میگیرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.